perjantai 12. kesäkuuta 2009

Lintsi-ilta

Heippa! Siskoni Heli ja muksunsa Rebe ja Noomi olivat tällä viikolla Helsingissä mummolassa kyläilemässä. Käytiin keskiviikkona nelistään Linnanmäellä. :) Ja tässä kuva-antia, voilá:



Kirjoitettiin tyttöjen selkään tarralaput Helin puhelinnumeron kera, jos likat sattuisivat eksymään ihmispaljouteen. Varotoimenpide, joka osoittautui onneksi tarpeettomaksi. :)






Bongattiin Lintsi-pelle! Noomia vähän pelotti, mutta Rebekka uskalsi mennä kättelemäänkin.



Tykättiin Helin kanssa tästä.






Tytöt pääsivät käymään kahdessa laitteessa. Toinen oli tää mikä-lie-autolaite. :) Oltais menty maailmanpyörään, mutta Noomi on vielä vähän liian lyhyt siihen.



Heli halusi ehdottomasti Enterpriseen, joka on yleisön pyynnöstä palannut Lintsille ainakin toistaiseksi. Tai ton nimi tais olla Kehrä. Heli vaaleanvihreässä vaunussa. :)



Käytiin syömässä hampparit sisätiloissa, koska siel Lintsil on ihan hävyttömiä lokkeja!









Rebekka kävi ihmettelemään jonkun mummun kaulassa olevaa leitä ja sai sovittaa sitä omaan kaulaansa. :)



Toinen laite, mihin tytöt pääsivät, oli karuselli. :) Mä menin Noomin bodyguardiksi, kun hän halusi korkean kirahvin selkään (Rebe norsun selässä). Piti pulittaa KUUS EUROA, että pääsin kiertää ne seitsemisen kierrosta karusellin kyydissä! Lapsiltakin 4 e / nenä. En oo ihan varma, oliko hintansa väärti. ;p



Tommosen halinallen mä tahtoisin!



Linnanmäellä myydään aivan IHANIA leluja ym. tavaroita! Tollaisen Krtekin sammakonkin aion kyl hankkia joskus (näkyy kuvassa pikkasen huonosti)!


Oli kiva Lintsi-ilta! :)

6 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Oliks toi Heli, joka piti Rebeä kädestä pellen luona?

Lenore kirjoitti...

MMMITÄÄÄÄÄÄÄ ONKS TYTÖT JO NOIN ISOJA?!?!? :oo

hanna kirjoitti...

Sanna: On joo. :) Helin hiuslook vaihtelee usein. :)

Neetta: Kylläh! :D Niin ne vuoret vierii!

Heli kirjoitti...

Joo, Sanna, minäpä minä... Mä tykkäsin Lintsin hoikentavista peileistä, tossa kuvassa käy vissiin ilmi raaka totuus: orastava kaksoisleuka!

Sara kirjoitti...

HUOH!! kyllä lintsil on kivaa mä olin kerran mun serkun kaa oli kivaa paitsi...me oltiin uhes laittees ni mun serkku oli allerginen amppareille ja sinne tuli yks mut sit Seth mun isoveikka tappo sen HAIJA :D :D :D :D :D ja sit tuli toinen HUOH se oli rankkaa mut sit päästi pois. Ja se oli kyl kiva semmonen häkkyrä se oli vähän samanlainen mikä oli siin kuvas jota toivottiin takas mut nyt pitää mennä pitää mennä lenkittää mun se Isovillakoira-XAVI se on niin riohuinen nyt>:S NO terkkuja hanna sulle ja ISO ISO haliI!!!!! MOI MOI ja sit SARA :D on sama ku sara siin kommentti jutus

Sara:D kirjoitti...

HUps viel tosta äskösestä: me oltiin siis TYKKIMÄES.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...