tiistai 7. heinäkuuta 2009

Lisää, lisää, LISÄÄÄ!

Ei sais olla materialisti... :/ No mut tässä taas viimeaikaisia löytöjä! :D

Valtteri-kirpputori


Lehtien leikkely! Voiko olla mitään ihanampaa?! Nää lehet paino jotain 15 kiloo ja arvatkaa oliko niskat vähän jumissa, ku sain nää raahattua kotiin. :D Ei oo parempaa ajanviettotapaa, kuin sakset käteen ja paksu muotilehti nenän eteen. <3


Tommonen karsee pino lehtiä ja tän verran irtosi kuvia. :p LISÄÄ LEHTIÄ, LISÄÄ!!!

Tyllimekko 4 e.


1 e

2 e

1 e

Tää paita makso kans euron. Vasta kotona huomasin, ett tohonhan muodostuu tommonen harvahampainen muija! :D Luulin, ett siin on vaan jotain random-kiekuroita.

1 e

1 e

2 e

Noi ruusut (50 cnt) on kuulemma jotain kengänkoristeita, mut kyl mä aion tunkee ne mieluummin tukkaani. Korvikset 50 cnt.

Kiiltokuvia (50 cnt) ostin mun kalenteriani varten. :)


1,5 e

3 e

Tämän kassin (20 cnt) ku laitoin valkopyykin sekaan, nii arvatkaas vaan oliko valkoiset vaatteeni enää valkoisia????

Tää paita (1 e) mm. oli ton keltaisen kassin kanssa pyykissä. :( No tää ei oo NIIN paha, mut muut valkoset kuteet harmittaa enemmän. Eikä ne valkaistu enää, vaikka kuinka yritin kloorilla ym.

Ruskeet sukkahousut jee :D 50 cnt

Tää toppi ei istu päälle ei sitten ollenkaan. :( 2e



Fida-kirpputori Keuruun konferenssissa


Kaverini Sinsku bongas nää kaks vaatetta mulle. Ihania! En oo normaalisti mikään hameihminen, mut tää on kaunis! 4,5 e

2,5 e


Malmin Pöytäparkki


1 e

Luulin, että tää on pussilakana, mut tän sisään kuuluukin tunkee patja. :/ Harmi! 60 cnt


Kannelmäen Aino-kirppis


Gina Tricotin ihana villapaita 2e

tubitopi 1e


Joo tykkään ostaa peruukkei :p Tää takkukasa oli 1 e. Hintaan kuului myös semmonen musta noitahattu, mut annoin sen kaverilleni, jotta voi viedä sen töihinsä päiväkotiin lapsille leikkikaluksi.

1 e

9 kommenttia:

Emilie kirjoitti...

Jukra hanna sulla on varmaa ihan sikana vaatteita! :D Ja koruja ja ties mitä, etkä silti oo kuluttanu niihin omaisuutta ;D sun täytyy lähtee joskus mun kans kirpparille, sitäpaitsi mei olla koskaa nähty ku seurakunnalla ;;(

hanna kirjoitti...

No on! :D Mut ei kaapit onneks vielä pursua. Noi saa viikattua niin littanoiksi. ;) Mennään dude joskus yhdessä sinne Valtteri-kirpputorille (Pasilan lähel, ellet oo käyny enne)!!! Se ois kivaa! Dyydeliiii! Aina ku nään sen pinkin huovutetun Duda-sydämen ilmoitustaulullani, tulee sinä mieleen! :)

hanna kirjoitti...

Dude-sydämen eikä Duda! 8)

Emilie kirjoitti...

Jeii mua lämmittää tietää et sullakin on se tallessa, mulla kans :D Olipa muuten yks parhaista leireistä! Ja todellakin mennään, oon käyny kaks kertaa siel. Mä lähen nyt parin päivän sisäl itäsuomee 1-1,5viikoks nii sen jälkee vois kattella jonku hyvän lauantain? :)

hanna kirjoitti...

Joo! Lauantai onkin parempi päivä ku sunnuntai, ku me kunnon uskiksethan ollaan joka sunnuntai aamujumalanpalveluksessa! ;)

Norppis kirjoitti...

ihania löytöjä <3

Nora T kirjoitti...

AAAHHHH toi oranssi örvelö-t-paita on ihana! anna se mulle hetinyttt ö_____ö tykkään tosta Roadtrip-paidasta kanssa, vaikka sininen ei ookaan ihan mun väri. mielettömiä löytöjä sulla!

hanna kirjoitti...

Norppis: Kiitoos! <3 :D

Nora: Tiäks mä hetken jo harkitsin, ett antaisinkin! :D Mut kyl mä siitä tykkään niin paljon ite, että joudun tuottaa pettymyksen. Sorryyy! ;)

Kirppiksissä on just se ihana puoli, ett sielt nimenomaan LÖYTÄÄ juttuja. Kaupassa kaikki tapahtuu must liian helposti... Jos joku ihana vaate on väärää kokoa, nii sit vaa etitään sopiva koko. Mut kirppiksil se aarre joko on sopiva tai sit sen joutuu ehkä jättämään sydän verta vuotaen pois. :D Siitä mä tykkään!

jassu kirjoitti...

jos haluut paljon kuvia ni eti lehtiroskiksist ELLEjä

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...