perjantai 9. lokakuuta 2009

Oodi syksylle vol 2.

Löysin mun parvekkeen kaiteelta hylätyn linnunpesän... :( Se oli varmaan viherpeipon pesä, ku niitä on lenneskelly täs mun partsin likeellä. Postasinki kerran siitä. Harmin paikka!



En kaivertanut ite! :)

Ootteko jo käyneet luonnossa ihastelemassa syksyä?! Hopi hopi nyt! Mä kävin eilen mun lapsuudenmaisemissa Suutarilassa (Tikkurilan ja Tapulikaupungin kulmassa) kävelemässä joenvartta pitkin. Tuli ihania muistoja mieleen... saispa olla vielä lapsi! Löysin joskus tuolta joenrannan metsiköstä katkenneen kaulaketjun, joka oli mulle ihan älyttömän suuri aarre. Sit joskus toin tyhjässä pilttipurkissa kotiin maasta löytyneen linnunmunan. Piilotin sen jonnekin, ku tiesin, ettei äiti ois kuitenkaan antanut lupaa säilyttää sitä. Mut sit äiti haisto sen ja muistan kuinka mua itketti, ku jouduin luopumaan siitä munasta.



Tää metsästä löytämäni - ilmeisesti ruokalautanen - tuotti mulle hyvää mieltä! Metsä on niiiin oiva leikkipaikka lapsille!


Menkää nyt oikeesti syyskävelylle! Auttaa masikseen, harmiin, potutukseen, ahdistukseen, tylsyyteen, apatiaan... you name it! :)

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...