lauantai 3. heinäkuuta 2010

savos

MÄ JO KIRJOTIN TÄTÄ KYSEISTÄ POSTAUSTA JOTAIN KAKS TUNTIA (TÄÄ ON HIDASTA HOMMAA!!!) JA OLIN JOSSAIN PUOLIVÄLISSÄ JA SIT PAINOIN JOTAIN JA TÄÄ TEKSTI JA KUVAT KATOS JOHONKI BITTIAVARUUTEEN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGRGRGGGHHHHHH!!!!!! OTTAA PÄÄHÄN!!!!!!!!!!!!
No alotetaan sit alusta...
Lähettii viime viikon torstaina Keski-Suomes summuuaal käymään. Käytiin konffas (joo nii mä alunperin kirjotin paljon enemmän, mut sori vaa evvk!) ja sit siilis ja sit asikkalas. EI VITSI MUA ÄRSYTTÄÄÄÄ!!!!!!!! MÄ KIRJOTAN TÄN JOKU TOINEN PÄIVÄ!!!!!!!!!!!!!11111
äszpdfiz35+03225+2985m#¤"%"¤&&""%#"

3 kommenttia:

Bette kirjoitti...

mä ehin lukee sen päivityksen!!

Juha kirjoitti...

She's gone mental...

Kunnon postausta odotellessa =)

Anonyymi kirjoitti...

Hanna-polo=), ota opiksesi, ja kirjoita vastedes pitkät pätkät esim. notepadii ja sieltä kopioi ja liitä epäluotettaviin java/flash-virityksiin.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...