sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Kirppisostoksia

Täs on mun viimeaikaisia kirpparilöytöjä. Nää on ostettu Valtterilta, ellei toisin ole mainittu.

1 e

Oon yrittänyt löytää kevätkenkiä, mut tämmöset kesäkengät tarttui tänään matkaan. 1 e

Alli ja Pikkutassu. :) Nää löysin Jäähallin kirpparilta. Makso yhteensä 3 e. Rebe ja Noomi ovat tykästyneet Maa aikojen alussa -piirrettyihin, ja arvelin näistä olevan tytöille iloa. Nää on siis jotain shampoo-pullon "korkkeja" tms.

Nää Piikki ja Cera mul oli jo entuudestaan. Vielä puuttuu Petri.

1 e

2 e

3 e

Tän söpön ponin ostin Mirkkua varten, mut jos hänellä tämä jo on, nii sit mä tuunaan tän ite. :) Emilie, millon mennään?! 2 e


Kuunteleeko teistä lukijoistani kukaan YleX:ää? Tänää ku olin käymässä tuol Valtterilla, ni yhen pöydän luona satuin kuulemaan ku kaks naista, myyjä ja shoppailija, juttelivat jostain vaatteesta. Sen myyjän ääni kuulosti tosi tutulta, mut henkilö itse ei herättänyt mitään muistikuvia. Sit ku he olivat lopettaneet jutustelun, ni menin siihen myyjän kieppeille kattelee rekistä vaatteita. Sit mun oli ihan pakko kysyy siltä, että sattuuko hän olemaan juontajana radiossa. Tytön ilme kirkastui ja sanoi olevansa. Se oli YleX:n Hanne, joka aamuisin Ilen ja Matin kanssa viihdyttää mua työmatkoilla. Hihii! Oli tosi hauskaa jutella sen kanssa se hetki, mut sit sanoin, ett jatkan matkaani ku rupesi ujostuttamaan. :D

Mä tein just tossa perjantaina päätöksen, että jos mun tekee mieli tehä jotain spontaania, mut en tiiä kehtaanko, ni pitää tehä vaa rohkeesti! Ku se on inhottavaa, jos jää harmittelemaan, ett "Ois pitäny, voi miks en tehny sitä". Mua nääs jäi perjantaina harmittamaan, ku näin Kannelmäessä parkkipaikalla rekka-auton, jonka tuulilasin alareuna (auton sisäpuolella siis) oli TÄYNNÄ pehmoleluja... enkä ottanut siitä valokuvaa!!! Siis varmaan 30 pehmolelua rivissä! Se oli jotenki niin epätyypillinen yhdistelmä: äijämäinen rekka-auto ja sikana söpöjä pehmoleluja. :D Heti ku olin kävelly sen rekan ohi, mua harmitti ihan sikana ku en kuvannut sitä, mut en kehannu enää palata takaisin.

Nii nyt mä sit pakotin itteni menee juttelee sille kirpparimyyjälle. :) Eikä jääny harmittamaan, päinvastoin. Ja se Hanne sano, ett ihailivat juuri (oli myymässä kai äitinsä kanssa) mun korviksia, ku kattelin vaatteita siinä heidän pöydällään. ^__^


Näitä tekemiäni maikkari-korviksia ihailivat. :)


Mut ei mulla sit muuta. :) Eiku tässä julkkis, jonka bongasin viime viikolla Jäähallin kirpparilla ja tänään Valtterilla.

- Ex-huippumalli Ninja Sarasalo


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heti, kun mä löydän itselleni ponin! :D

-Emilie

Suvi Linjamaa kirjoitti...

Sun (epäsuoran) kirpparivalistuksen ansioista oon alkanu miettimään, että haluaisin ehkä joskus käydä Valtterissa tai jäähallin kirpparilla. Tavalliset ei oo mua varten, mut sä oot tehny niin hyviä löytöjä tuolta, että saatan jopa toteuttaa aikeeni tässä lähiaikoina.

Metsän tähtiin kirjoitti...

Kaarinassa yhel kirparilla oli 5 ihanaa ponia!! mut ei ollu rahaa.. 3ekpl maksoi. Minjalle ajattelin niit mutta sillä on jo aika lä´jä poneja(ei ole aitoja kuin 1kyllä kään, mutta ei se siitä välitä :D )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...