maanantai 3. lokakuuta 2011

Almanakka-akka vol. 2


Oon pitänyt kalenteri-päiväkirjaa joka päivä 11 vuoden ajan. *huh*


Ensimmäinen kalenterini oli karvalakkiversio... (00-01)


Pieni taskukalenteri ja muutamia tikku-ukkokuvituksia lukuunottamatta täysin kuvaton. (Klikkaa suuremmaksi.)



Seuraavat kolme kalenteria olivat myös pieniä taskukalentereita, mutta kierteillä. Kahdesta muusta kannesta en kehtaa laittaa lähikuvaa. Menee liian noloks. (01-02)



Niihin kirjoitin jo pidemmin, ja kuvahärpäkettäkin alkoi ilmestyä.



Syyskuun 11. vuonna 2001. Klikkaa kuva suuremmaksi. Huomaa myös yläreunan kuva. :P



Seuraavat kaksi kalenteria olivat Sooda-kalentereita. Kivan kokoisia, mut niihin valmiisiin kuvituksiin kyllästyi nopeesti... (05-06)



"Suomi voitti euroviisut!" ;D



Vuosia kestäneiden erimielisyyksien takia mun ja kaupan kalentereiden tiet erosivat vuonna 2006. Rupesin tekemään kalenterini itse, mutta kolmen vuoden ajan käytin pohjana kirjakaupan tanakoita luonnosvihkoja. (06-07)



(07-08)



(08-09)



Tässä malliaukeamia vuosilta 06-09.









Seurakuntakavereitani.






Yhdeksän vuoden kirjoittelun jälkeen noi pienet vihot alkoivat käymään vähän pieniksi. Ostin liki puolet suuremman vihon, niin mahtui isompia kuvia ja enemmän tekstiä.



...vaikka mahtui niihin pieniinkin kirjoittamaan ihan hyvin, kun mun fonttikoko ei ole järin suurta - sanovat.



Malliaukeamia vuosilta 09-11.















Kuten sanottua, mä rakastan mun kalenteria! ^__^

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

-ÄÄÄääääääKSs! aivan tajuttoman ihania!! unbelievable! i feel bluee :-D
-en bongannut itteeni ruksalaisten joukosta:( tosin tunnettiinko me tuolloin? eiku heetkinen! oonko tos sakun vieres vasemmal puolel ihan reunas?? anyways, aivan superi idea laittaa kavereiden kuvia tolleen, ihana kattoo jälkeenpäin!
-hahaha hei ei noi yhtien, joita et muka voinut näyttää, kalentereiden kannet nyt nii kamalia ole (kunhan niis ei vaa oo antti tuiskua) =)
-mut kans ihan käsittämätön toi sun fonttikoko! mä muistan ku kirjoteltii niit lautasia joskus sannalla, ni sul kyl kesti ton käsialan kanssa:D
-mutta siis vielä kerran, aivan syötävän ihania kalentereita, miten sä oot ehtinyt noin panostaa ja pikkutarkasti tehdä kaikki yksityiskohdat? ihan käsittämätöntä, sul on kyl niin special taivaan lahja;-)

best wishes, katja

ps. ei sitten tosiaan tullut sitä 3.maailmansotaa

Sanna kirjoitti...

Lautasia Sannalla? Mitä lautasia? En suinkaan bongaile omaa nimeäni täältä.. Mun suuri toive olis se, että Hanna joskus askartelis mullekki kalenterin.

Perinteinen puhelu S: "Moi, voinko tulla käymään?" H: "Et, mä teen kalenteria".
Aika hauska huomio, muistan monet sun kalenterien kannet. Ollaan siis tunnettu jo aika monta vuotta ^__^

Jassu kirjoitti...

APUA MENIN IHA SHOKKIIN KUN MUN 11V KUVA ON TUOLLA SEURAKUNTAKAVEREITA! :D aww voi vitsi jotenki tuli hieno olo että oon päässy siihen, etin eka epätoivosesti mut sieltähän se löyty!

Paula kirjoitti...

Maailman pikkuriikkisintä fonttia!
Liitäpä tänne aikajärjestyksessä jokaisen kalenterin kymmenenneltä sivulta jostain kohtaa viiden lauseen pätkä!

Anonyymi kirjoitti...

ihania!! mäkin haluun. Voisit alkaa tekeen ihan myyntiinkin tuollaisia.. menis kuumille kiville. Joka vuosi aina uus erilainen

katja

Hanna Huokuniemi kirjoitti...

Katja: ^______^ Vähä oot söpö! Mä luulen, ettei me vielä tuolloin "tunnettu". Nii ja muistelen kyl, ett etin noita ihmisten kuvia irc-galtsust, ett jos mä kato en vaa löytäny sua. Se pikkukuva Sakun vieres on Heikki R... Katja, rakastan sun komsuja! <3

Sanna: Ei tainnu olla lautasia, mut niitä kehulappuja. :) Sanna oot ihku! <3

Jassu: :DDDD Voi tottakai! ^___^

Paula: :D Mä luulen, ett aika samaa kokoa on ollut viimeiset ainakin 9 vuotta.

Katja: Kiitos! ^___^ Mä oon itseasiassa suunnitellutkin tekeväni kalenterin myyntiin, mut en oo vielä saanu kootuks tarpeeks paljon mielenkiintoisia itseottamiani kuvia, mitä siinä kalenterissa vois hyödyntää. Mut kiitos kannustuksesta!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...