lauantai 21. joulukuuta 2013

joulukuun 21. - Vempi


Kuten tossa tykkäys-listassani mainitsin, must Fragglit on ihania!!! Hirveen monet ei tiedä näitä, mut meil on Fraggleja monta jaksoo VHS:llä, mitä joko mun tai mun siskon lapsuudessa on nauhotettu telkkarista. Tai no ollaan me oltu lapsii samaankin aikaan, mut joo.


Nykyään mun lemppari noista on Buuber, joka on toi harmaa. Mut lapsuudessa yks lemppareista oli Vempi, toi valkopaitanen.


Vempi on semmonen vähän ujo.


Ellet oo koskaan kattonu Fragglei, ni sun on katottava tää!







Arvatkaa mitä mä tein...?










Mä huovutin Vempin!!! :D










(Paitsi ett just äsken tajusin, ett tältähän puuttuu häntä...)


Tykkää Huokunista Facebookissa.
Saat tiedon uusista postauksista seinällesi.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...