sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Päivän kirppislöydöt (#Jäähalli #Kattilahalli)

PARASTA ajanvietettä sunnuntaisin on kirpparit!

Nää ekat löydöt on Jäähallin kirpparilta:


Fillarin pinnojen väliin laitettava, alun perin Kellogg's-muropaketista saatu heijastin vuodelta 1988. Aion niin laittaa tän mun fillariin!! 0,10 e.


Pitsihkö bolerohko, 0,50 e. Oon oikeesti ettiny noit Kumman kaa -DVD:itä (tää oli vol. 2, eli puolet koossa!) VUOSIKAUDET!!!!!! Olin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ilonen ku löysin tän!!!!! ^_____^ Ja maksoi vain euron! (Aika läppä ett myös parin pöydän päässä oli myynnissä tämä sama DVD! Mut onneks se oli naarmuisempi... hähää!)


Superihana vihreä juomalasi! Mul on jo tämmönen rukeana ja vissiin myös normaalin värisenä eli ns. valkosena. 0,50e.


 Taaskaan ei löytyny Episodi-lehtiä (tarviin niist niit pikkukuvii!), mut nääki kelpaa. Pääsee leikkelee, nam! 0,50e /kpl.




Sit kävin tsekkaa ihkauuden kirpparin Suvilahden Kattilahallissa (ihan lähel Sörnäisiä, Jäähallilta pääs näppärästi 58-bussilla). Muutamat muutkin olivat samalla asialla, ja sinne oli JONOO! :DDD Tulin paikalle n. klo 13 (paikka on auki ennenkuulumattomasti klo 12-17) ja vastaan tullut kaverini sanoi itse jonottaneensa sinne 50 min!!! Hahaha! :DDD


Mä jonotin "vain" 20 min.


Oli kyl kiva kirppis. Arvioisin, että kooltaan kolmasosa edesmenneestä Valtterista, mutta oikein kelpo! Aikamoinen ryysis oli kyl, mut kyl siel selvis. Myyjät olivat pääosin 20-30 -vuotiaita naisia ja myynnissä oli tosi paljon naisten vaatteita ja korviksia...


Herkullisen punainen, vanha college-paita, 1,70 e (oikeesti oli 2 e, mut mul ei ollu hiluja enempää, eikä myyjä halunnu mun kakskymppistä.)


JEEEEEEE kännykuoriaaaaaaa!!!!!! Mä aina etin näitä kirppareilta mut en koskaan löydä, paitsi nyt! Maalaan noi takapuolet ja saan kehuja! ^___^ Euron kappale. Yks oli rikki, ni myyjä tunki sen mulle kaupanpäälisiksi.


Graafikolle varsin hyödykäs (ja paksu) opus, jossa paljon esimerkkikuvia nettisivujen ulkoasuista. 1 e.


Mä joskus vuonna 2011 harrastin vähän enemmänki näit puhtaita kirppislöytö-postauksia blogissani, ja nyt voisin herätellä tavan taas käyttöön. Ku käyn kuitenki kirppareil jatkuvasti!

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...