lauantai 12. joulukuuta 2015

12. luukku: Matkamuistopullot


Yleensä jos joku kaverini lähtee lomalle ulkomaille, pyydän häntä tuomaan mulle tuliaisiksi muovipullon (tyhjennetyn), mimmosta ei saa Suomesta. Sellaista on kiva käyttää sit kesähelteellä vesipullona. Oon itsekin ostanut itselleni matkamuistopulloja, ja niitä on kertynyt mukava määrä, ku oon lähiaikoina reissannut vähän ahkerammin.

Tän maitopullon toin kesällä Lontoosta.

Tän pyöreän, pieneenkin laukkuun mahtuvan pullon toi siskoni aiemmalta Lontoo-reissultaan.

Tää ei oo järin erikoinen, mutta matkamuisto silti - Albaniasta (josta tulee matkakertomus joskus)

Tän lyhyen ja lihavan pullon toin vuosi sitten Berliinistä, jossa olin yksin paossa kolmekymppisiäni. (Siitäkin olis tarkoitus kirjoittaa joskus)

Tää ei oo Fijiltä, teksti on vain hämäystä. Tän ostin matkamuistoksi samaisesta Berliinistä kolme vuotta sitten. (Berliiniiiin, mä kaipaan niiiin taas uudelleen)

Tästä pullosta kaikki lähti! Ystäväni, Anna, toi tän mulle tuliaisiksi Japanista!

Kun kuulin, että muutamat kaverini olivat lähdössä myös käymään Japanissa, tilasin toisen japanilaisen pullon. Ja sain tämän! Ei meinaan oo ihan kaikilla samanlaista!


Tykkää Huokunista Facebookissa.
Saat tiedon uusista postauksista seinällesi.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...